وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازرپورتاژسامانه کیان محبوب ترین سامانه عدالت از نظر مردم

سامانه کیان محبوب ترین سامانه عدالت از نظر مردم

سامانه کیان محبوب‌ترین سامانه سهام عدالت از نظر مردم

طی نظرسنجی که از بیش از هفتاد هزار کاربر سامانه‌های مختلف فروش سهام عدالت انجام شد، سامانه سهام عدالت کیان به عنوان محبوب‌ترین سامانه سهام عدالت شناخته شد.

 

به گزارش پایگاه های خبری مختلف طی نظرسنجی که هفته گذشته به صورت آنلاین از تعدادی از کاربران سامانه‌های خرید و فروش سهام انجام شد، بیش از 73 درصد مخاطبان، سامانه فروش سهام عدالت کیان را به عنوان بهترین سامانه‌ای که به این منظور راه‌اندازی شده است معرفی کردند. در این نظرسنجی که نزدیک به هفتاد و یک هزار نفر در آن شرکت کردند، به جز انتخاب محبوب‌ترین سامانه، سوالات دیگری به قرار زیر هم از مخاطبان پرسیده شده بود:

  • کدام سامانه را از لحاظ عملکرد به عنوان سریع‌ترین سامانه می‌شناسید؟
  • امکانات کدام سامانه بیشترین نیازهای شما را پاسخگو بوده است؟
  • کدام سامانه از پشتیبانی بهتری برخوردار است؟

 

در همه این سوالات سامانه کیان با اختلاف معناداری بالاتر از سایر سامانه‌ها قرار گرفت.

همچنین در این نظرسنجی از 83 نفر از کارشناسان حوزه بورس خواسته شد تا این سوالات را با ذکر دلایل خود پاسخ دهند. از تعداد 83 کارشناس شرکت‌کننده، 68 نفر سامانه کیان را به عنوان بهترین سامانه برگزیدند که به معنای رضایت هشتاد و دو درصدی آنها از این سامانه بود.

 

آزادسازی سهام عدالت که باعث شد طیف بسیار گسترده‌تری از مردم به استفاده از سامانه‌های فروش سهام روی بیاورند، بسیاری از نقاط ضعف سامانه‌های کارگزاری‌های مختلف را نشان داد. این موضوع موجب سرخوردگی کاربران برخی از کارگزاری‌های بزرگ شده و سطح رضایت آنها از بخشی از این سامانه‌ها را به شدت کاسته است.

 

به نظر می‌رسد سامانه سهام عدالت کیان به آدرس se.kian.trade توانسته است با یک زیرساخت مناسب و قوی و پاسخگویی هوشمندانه به همه نیازهای مراجعین، در بین بقیه سامانه‌ها از محبوبیت بسیار بالاتری برخوردار شود و به همین دلیل است که بیشترین رضایت­مندی دارندگان سهام عدالت را نیز به خود اختصاص داده است.

سهامداران عدالت در سراسر کشور می‌توانند به‌صورت غیرحضوری و صرفا از طریق اینترنت، مدیریت سهام عدالت خود را در دست گرفته و نسبت به فروش سهامشان اقدام کنند. (برای مدیریت و فروش سهام عدالت روی سامانه کیان کلیک نمایید)

  • 13 ژوئن 2020
  • رپورتاژ
  • 0 نظر
  • 37

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00