وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازرپورتاژ3 روش برای افزایش فالوور در اینستاگرام به صورت حرفه ای و سریع

3 روش برای افزایش فالوور در اینستاگرام به صورت حرفه ای و سریع

اگر شما هم صاحب یک کسب و کار اینترنتی هستید، احتمالا به خوبی می‌دانید که تعداد دنبال کننده‌های شما در این شبکه مجازی، چگونه می‌توانند برای شما فروش بیشتری را ایجاد کنند. شما با یادگیری سه روشی که در ادامه این مطلب سعی می‌کنیم به شما یاد دهیم، می‌توانید به راحتی هرچه تمام کاری کنید که دنبال کننده‌های بیشتری برای خود داشته باشید!

راه اندازی لایوهای آموزشی پرسش و پاسخ در حوزه کسب و کار

در حوزه تخصصی فعالیت می‌کنید؟ آیا شما یک تحلیلگر بازار سرمایه و بورس هستید؟ آیا شما در حوزه مد و فشن کار می‌کنید؟ مهم نیست در کدام حوزه هستید، بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید، این است که لایوهای آموزشی مرتبط با حوزه کسب و کار و پیج خود راه اندازی کنید! شاید می‌پرسید که برگزاری لایو چه ارتباطی با افزایش فالوور در اینستاگرام دارد؟

حقیقت این است که شما با راه اندازی لایوهای آموزشی در اینستاگرام در واقع به علاقه مندان حوزه کاری خود اعلام می‌کنید که قصد به اشتراک گذاری دانش فنی خود را دارید. به این طریق با آن‌ها وارد یک ارتباط دو طرفه می‌شوید که در آن قادر هستی، خدمات و محصولات خود را به افراد بیشتری بفروش برسانید و تعداد دنبال کننده‌های خود را افزایش دهید!

انتشار پست‌های ویدئویی در سایت‌های اشتراک ویدئو

روش بسیار کاربردی افزایش فالوور اینستاگرام که معمولا به شما گفته نمی‌شود، انتشار پست‌های ویدئویی در سایت‌های اشتراک ویدئو بعد از اینستاگرام است. شما با این روش در واقع کاری می‌کنید که مخاطبان احتمالی شما بعد از بازدید از صفحه اختصاصی شما در آپارات یا یوتیوب، در صورت تمایل به بازدید ویدئوهای بیشتر مرتبط با شما، پیج کسب و کارتان را در این شبکه اجتماعی دنبال کند.

ما توصیه می‌کنیم که در فیلم‌ها و محتوای ویدئویی خود حتما از آدرس پیج اینستاگرام، سایت و … استفاده کنید تا مخاطبان شما به راحتی قادر باشند، دسترسی لازم را داشته باشند. برای انتشار محتوای ویدئویی خود در این شبکه‌های اشتراک ویدئو، تنها لازم است که یک حساب کاربری در آن‌ها داشته باشید.

از قانون 20 دقیقه ارتباط با مخاطبان احتمالی استفاده کنید!

یکی از قانون‌هایی که بر اساس تجربه توانسته بارها و بارها به افزایش تعداد فالوورهای یک پیج کمک کند، قانون 20 دقیقه ارتباط با مخاطبان احتمالی است. بر اساس این قانون، شما لازم است که قبل از انتشار هر پست و محتوایی در اینستاگرام، حدودا 20 دقیقه با مخاطبان احتمالی خود تعامل ایجاد کنید.

برای ایجاد تعامل در این زمینه باید خودتان پست‌های آن‌ها را لایک کنید و یا در زیر پست‌های آن‌ها، کامنت بگذارید. با این روش، احتمال افزایش نرخ تعامل آخرین محتوای شما تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا می‌کند. اگر می‌خواهید در این زمینه استاد شوید، بهتر است که از روش آزمون و خطا استفاده کنید تا هم مخاطبان بیشتری پیدا کنید و هم قادر باشید به شیوه ای صحیح، تعامل سازنده ایجاد کنید.

شما چه روش دیگری برای افزایش فالوور در اینستاگرام بلد هستید؟ در بخش نظرات، مطالب خود را با ما به اشتراک بگذارید.

سایت بکوریتی ( خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی ) پلتفرمی برای دسترسی به وب سایت های با کیفیت و با اتوریتی بالا همچون سایت ما می باشد.

  • 2 نوامبر 2020
  • رپورتاژ
  • 0 نظر
  • 33

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00