وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازرپورتاژسبک های آهنگ ایرانی و تاثیر آن در آرامش

سبک های آهنگ ایرانی و تاثیر آن در آرامش

سبک های آهنگ ایرانی و تاثیر آن در آرامش

موسیقی، سبک‌­های متنوعی دارد که افراد با توجه به سلیقه، روحیه، فرهنگ، سن و تأثیری که از شنیدن موسیقی بدست می­‌آورند و…دست به انتخاب می‌­زنند. اما آیا موسیقی تأثیری در سلامتی ما دارد؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت موسیقی دارای دو اثر مثبت و منفی می­‌باشد و این تأثیر در همه افراد یکسان نمی‌­باشد. نوع و کیفیت موسیقی بر ذهن و عواطف فرد تأثیر گذاشته و در سیستم عصبی، حافظه، قلب، گوارش انسان و مواردی دیگر تغییراتی را ایجاد می­‌کند.

 

سبک های آهنگ ایرانی و تاثیر آن در آرامش

چه کسانی علاق­مند به دانلود آهنگ سنتی هستند؟

موسیقی اصیل ریشه در فرهنگ و تمدن ما داشته و ممکن است هر قشری قادر به درک و فهم آن نباشد. بر اساس بررسی­‌های انجام شده مردان بیشتر از زنان به موسیقی سنتی و محلی گوش می‌­دهند و با افزایش سن میزان علاقه افراد به شنیدن این موسیقی اصیل بیشتر می­‌شود. دانلود آهنگ سنتی از مراجع دانلود آهنگ مانند اسپاتیفای، موزیران و یا soundcloud و یا از طریق یک جستجوی ساده در گوگل قابل دسترس می­‌باشد و علاقه مندان می­‌توانند آلبومی متنوع از خوانندگان این عرصه را تنها با دانلود آهنگ سنتی داشته باشند و با گوش دادن در مکان­‌ها و زمان­‌های مختلف از اوقات خود لذت ببرند، زیرا موسیقی سنتی برانگیزنده احساسات ما در غم و شادی‌­ها می­‌باشند. گاهی اوقات پیش آمده که فردی علاق­مند به این سبک موسیقی نبوده اما با شنیدن آن بطور اتفاقی، حال دلش خوب شده باشد و از آن به بعد تمایل به دانلود آهنگ سنتی پیدا کند. کسی نمی‌­تواند انکار کند که یک موسیقی خوب و اصیل تا چه اندازه می­‌تواند بر روحیه افراد تأثیر بگذارد و موجب تغییرات رفتاری در او شود.

سبک های آهنگ ایرانی و تاثیر آن در آرامش

آهنگ پاپ پرطرفدارترین سبک موسیقی

بعد از موسیقی سنتی و اصیل، آهنگ پاپ دومین سبک موسیقی بوده که طرفداران زیادی در بین مخاطبان موسیقی دارد و دانلود آن بعد از دانلود آهنگ سنتی از درصد بالایی برخوردار است. موسیقی پاپ را بصورت موسیقی مردم ­پسند تعریف می‌­کنند. در واقع این سبک موسیقی بگونه‌­ای است که قرار است برای همه جالب و دوست­‌داشتنی باشد و تاکنون از لحاظ تجاری موفق عمل کرده است. محسن یگانه، رضا صادقی، فرزاد فرزین، احسان خواجه­‌امیری، بابک جهانبخش، محسن چاووشی، راغب و…از خوانندگان محبوب و معروف می­‌باشند. موسیقی پاپ سبب خلق سبک­‌هایی مانند رپ، راک، هیپ­‌هاپ، راک اند رول، هاوس، ریمیکس و بعضی دیگر از موسیقی­‌ها شده است. دانلود آهنگ‌­های پاپ بسیاری از خوانندگان از طریق فضای مجازی و سایت­‌های اینترنتی از سوی عموم مردم بخصوص قشر جوان و بعضی اقشار دیگر صورت می­‌گیرد و در میان عامه مردم از محبوبیت بالایی برخوردار می‌­باشند.

دانلود آهنگ جدید ایرانی

به موسیقی نباید بعنوان یک ابزار سرگرمی نگاه کرد بلکه باید برای تقویت روحیه‌­تان به آن گوش دهید. موسیقی صداهای مصنوعی می‌­باشد که بوسیله سازها و توسط انسان ساخته می­‌شود و اثرگذاری موسیقی در ذهن و روان و جسم اشخاص بگونه‌­ای است که اگر در یک فضای وهم‌­آلود باشد می­‌تواند اثرات منفی و بیماری در افراد شود و یا برعکس می­‌تواند شفابخش بیماری­‌ها و بالا رفتن روحیه در افراد شود. اگر جزو کسانی هستید که بدنبال دانلود آهنگ سنتی ایرانی و یا آهنگ های جدید ایرانی هستید می‌­توانید با توجه به سلیقه و روحیه خود آن‌ها را دانلود کنید و برای دوستان خود ارسال کنید و از آن‌ها بخواهید که آهنگ‌های مورد علاقه خودشان را برای شما بفرستند. موسیقی­‌های ایرانی در نقاط مختلف با یکدیگر متفاوت بوده و هر کدام بیان کننده فرهنگ و رسوم و زبان خود هستند. با معرفی آهنگ­‌های زیبا و دلنواز و خاص منطقه خود و دیگر شهرها به یکدیگر، روح و ذهن خود به شنیدن آهنگ‌­های ایرانی عادت دهید.

آهنگ تلفیقی چیست؟

موسیقی یا آهنگ تلفیقی یک نوع سبک از موسیقی می‌­باشد که دو یا چند سبک یا فرهنگ موسیقی مختلف با هم تلفیق شده و سبک جدیدی را بوجود می­‌آورد. از آغازگران این سبک در ایران عباس مهرپویا بود. او موسیقی را با آموختن عود آغاز کرد و بعد از آن گیتار را از آموزگاران ایتالیایی و آلمانی آموخت و سپس به هندوستان رفت و ستار را از راوی شانکار آهنگ­ساز و نوازنده هندی یاد گرفت و این ساز را به موسیقی ایران افزود و تلاش کرد نوای این ساز با نوای دیگر سازها تلفیق کند و ملودی جدید و نوعی را خلق کند. از جمله خوانندگانی که در این سبک فعالیت دارند می­توان به علی زندوکیلی، توکلی سپاهان، حمید هیراد، امیرحسین افتخاری و…اشاره نمود. آهنگ تلفیقی در ایران سابقه چندانی ندارد اما توانسته مخاطبان زیادی را بخود جلب کند. یکی از گروه‌­هایی که در این سبک اثرات خود منتشر کرده گروه دنگ­شو است. اگر قصد دانلود آهنگ سنتی، پاپ، تلفیقی و…را دارید بهتر است از سایت­‌های ایرانی معتبر استفاده کنید.

  • 29 مارس 2021
  • رپورتاژ
  • 0 نظر
  • 65

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00