وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازرپورتاژدانستنی‌هایی در مورد احسان خواجه امیری که شاید نمی‌دانستید

دانستنی‌هایی در مورد احسان خواجه امیری که شاید نمی‌دانستید

دانستنی‌هایی در مورد احسان خواجه امیری که شاید نمی‌دانستید

احسان خواجه امیری

خواننده و آهنگساز خوب کشورمان، احسان خواجه امیری، در 7 آبان سال 1363 در استان تهران به دنیا آمد.

احسان در یک خانواده کاملاً هنری به دنیا آمد و از همان بچگی گرایش به موسیقی را در خود پیدا کرد و در جهت رشد و شکوفاسازی این استعداد درونی خودش نهایت تلاش خود را به کاربرد تا بتواند در این زمینه به موفقیت‌های بالایی دست پیدا کند و به جایگاه مناسب خود در دنیای بزرگ موسیقی برسد.

در ادامه همراه ما باشید تا در این مقاله با چالش‌ها و موفقیت‌های احسان خواجه امیری بیشتر آشنا شویم.

برای دانلود آهنگ به وب سایت تاپ ریتم مراجعه کنید.

خانواده احسان خواجه امیری

پدر احسان، ایرج خواجه امیری از پیشکسوتان سرشناس دنیای خوانندگی و موسیقی می‌باشد که یکی از دلایل عمده موفقیت احسان خواجه امیری در دنیای موسیقی پدر هنردوست او بوده است که احسان را در مسیر پرپیچ‌وخم دنیای موسیقی بسیار راهنمایی و هدایت کرده است و در پیچ‌وخم مسیر ناهموار موفقیت همواره کنار او بوده است.

احسان همچنین یک خواهر دارد که او نیز مانند پدرش مشوق احسان در مسیر پر پیچ خم موسیقی بوده است. الیکا هم مانند احسان علاقه زیادی به موسیقی دارد و ساز موردعلاقه او پیانو می‌باشد.

احسان خواجه امیری موسیقی را از 5 سالگی آغاز کرد

از همان دوران کودکی اشتیاق به آموختن مفاهیم موسیقی در احسان خواجه امیری به‌وضوح مشخص بود به‌گونه‌ای که او یادگیری موسیقی را در 5 سالگی شروع کرد و در همان ابتدا به سراغ سازهای موردعلاقه خودش یعنی سنتور ویولن رفت.

علاوه بر آن‌ها با کمک خواهرش، الیکا، آموزش پیانو را هم آغاز کرد و این ساز دل‌انگیز را هم به‌خوبی آموخت.

احسان خواجه امیری به‌قدری علاقه به آهنگسازی داشت که در سن ۱۲ سالگی ساخت آهنگ‌هایی برای برنامه کودک را آغاز کرد و در همان دوران کودکی فعالیت حرفه‌ای خودش را آغاز کرد.

دوران فعالیت حرفه‌ای احسان خواجه امیری آغاز شد

 

احسان خواجه امیری در آن دسته از خوانندگانی قرار می‌گیرد که در دوران نوجوانی فعالیت حرفه‌ای خودش را آغاز کرد. او در سن ۱۷ سالگی اولین آلبوم خودش را منتشر کرد انتشار اولین آلبوم در چنین سنی کار بسیار دشواری می‌باشد چراکه بسیاری از خواننده‌های کشورمان در سنین بسیار بالاتر هم تاکنون آلبومی از خودشان به‌جای نگذاشتند.

اولین آلبوم احسان خواجه امیری با نام “من و بابا” در سال ۱۳۸۰ منتشر شد و این شروعی برای فعالیت حرفه‌ای و مشهور شدن احسان خواجه امیری بود.

 

تیراژهای ماندگار احسان خواجه امیری

 

دو سال بعدازاین ماجرا تقریباً در سن ۱۹ سالگی احسان خواجه امیری برای خواندن تیتراژ سریال غریبانه دعوت شد و او تیراژ سریال غریبانه را بانام “هرچی آرزوی خوبه” منتشر کرد که با این اثر به‌خوبی در میان هواداران خود شناخته شد علاوه بر این احسان خواجه امیری عزیز برای سریال‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی، تیتراژهای موفق دیگری هم خوانده است که از معروف ترین آنها می توان به “میوه ممنوع” “در مسیر زاینده رود” “نابرده رنج” “ماه‌عسل” و … اشاره کرد.

احسان خواجه امیری

قطعه “بغض” تیراژ برنامه پربیننده ماه‌عسل از مشهورترین تیراژهای احسان خواجه امیری است؛ چراکه در نظرسنجی تلویزیونی، این تیراژ در سال ۱۳۹۴ به‌عنوان بهترین تیتراژ برنامه‌های تلویزیونی انتخاب شد.

آخرین آلبوم احسان خواجه امیری

 

از آلبوم “سی سالگی” احسان خواجه امیر می‌توان به‌عنوان آخرین آلبوم رسمی و استودیوی او نام برد احسان خواجه امیری این آلبوم را برای قدردانی از زحمات همسر و فرزندش به این دو عزیز تقدیم کرد

 

آشنایی احسان خواجه امیری با لیلا ربانی

 

 

 

آشنایی احسان خواجه امیری با نیمه گمشده زندگی‌اش مربوط به سال ۱۳۸۳ می‌شود که در مراسمی کاملاً اتفاقی احسان خواجه امیری با لیلا ربانی آشنا می‌شود پس از گذشت پنج سال از آشنایی این دو با هم، آن‌ها با یکدیگر ازدواج می‌کنند و حاصل این ازدواج “آرشان” پسر احسان خواجه امیری و لیلا ربانی می‌باشد.

احسان خواجه امیری

از زمان آشنایی احسان خواجه امیری با لیلا ربانی شایعات زیادی در رابطه با ازدواج این دو نفر باهم به وجود آمده بود که سرانجام پس از ۵ سال آن‌ها به این شایعات پایان دادند و با یکدیگر ازدواج کردند.

 

همسر احسان خواجه امیری متولد تیرماه است و علاقه بسیاری به جمع‌کردن وسایل قدیمی دارد به گفته احسان خواجه امیری همسر او بسیاری از لوازم دوران کودکی‌اش را همچنان با خود به همراه دارد.

 

موفقیت‌های احسان خواجه امیری درزمینه فعالیت‌های حرفه‌ای او

 

احسان خواجه امیری از خوانندگان پرافتخار و بسیار موفق حال حاضر است در ادامه این مطلب به گزیده‌ای از جوایز و افتخارات احسان خواجه امیری اشاره خواهیم کرد:

 

  • آلبوم عاشقانه‌ها احسان خواجه امیری برنده تندیس بهترین آلبوم موسیقی پاپ در اولین جشنواره سالانه موسیقی در سال ۹۲ شد.
  • قطعه “تاوان” او در سال ۹۲ در دومین جشنواره سالانه موسیقی برنده جایزه بهترین قطعه پاپ و همچنین جایزه بهترین تیتراژ صدا و سیما از نظر مردم در سال ۹۲، تیتراژ سریال “نابرده رنج” بود که توسط احسان خواجه امیری خوانده شد.
  • آلبوم پاییز برنده بهترین آلبوم موسیقی پاپ سومین جشنواره سالانه موسیقی در سال ۹۳ شد و همچنین دو سال بعد تیتراژ پایانی برنامه ماه‌عسل به‌عنوان بهترین ترانه تیراژ برنامه های تلویزیونی انتخاب شد.

 

بهترین تک آهنگ‌های احسان خواجه امیری

 

احسان خواجه امیری علاوه بر آلبوم های جذاب خودش تک آهنگ‌های بسیار جذابی را هم منتشر کرده است که در ادامه این مقاله به فهرستی از محبوب‌ترین تک آهنگ‌های احسان خواجه امیری اشاره می‌کنیم

 

نفس

مسافر خونه

دست خالی

بی قرار

نگو برگرد

ابر مسافر

یکیو دارم

پاییز مسموم

دیوونه حالی

وقتی میخندی

عاشق که بشی

قلب ساعتی

آتش عطش

من عاشقم

درد عمیق

چگونه تک آهنگ‌های احسان خواجه امیری را دانلود کنیم؟

 

به دلیل فضای تبلیغاتی بسیاری از سایت‌های موزیک، دانلود آهنگ، با دردسرهایی نظیر باز شدن انواع پاپ آپ های مختلف و تبلیغات گوناگون همراه شده است و یا برای دانلود از لینک‌های غیرمستقیم استفاده می‌شود که چندان خوشایند کاربران نیست و موجب اذیت و آزار آن‌ها می‌شود.

ما در مجموعه تاپ ریتم محیطی را فراهم کرده‌ایم تا کاربران بدون دردسر و با لینک مستقیم نسبت به دانلود آهنگ‌های شاد خود اقدام کنند.

همچنین در وب‌سایت تاپ ریتم صفحه‌ای جداگانه برای مجموعه‌ای از بهترین آهنگ‌های احسان خواجه امیری طراحی‌شده است که شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به آن صفحه، آهنگ موردنظر خود را در کمترین زمان دانلود و از گوش دادن به آن لذت ببرید.

  • 23 آگوست 2021
  • رپورتاژ
  • 0 نظر
  • 81

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00