وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازرپورتاژدانلود فیلم های وسترن با دوبله فارسی

دانلود فیلم های وسترن با دوبله فارسی

دانلود فیلم های وسترن با دوبله فارسی

 

وسترن یکی از ده ها ژانرهای فیلم و سریال هاست که تاریخچه آن را میتوان به بدو ظهور سینماها دانست، درست در همان موقع ها بود که هفت تیرها، سفر برای یافتن طلا ، سرخ پوست و کلانترها شکل گرفتند و دوئل های هفت تیرکشی و پیروزی در آن نبردها معیار تیز دستی را مشخص می کرد. خوب بد زشت یکی معروف ترین فیلم های وسترن بود که توانست علاقمندان زیادی را به این سبک جذب نماید، جهت دانلود فیلم وسترن همراه ما شوید.

فیلم های وسترن

1- بازگشت به آینده

بازگشت به آینده (Back to the Future) یک فیلم علمی تخیلی آمریکایی به کارگردانی رابرت زمکیس است. تهیه‌کننده این فیلم استیون اسپیلبرگ است و فیلم‌نامه آن را باب گیل نوشته‌است. مایکل جی فاکس، کریستوفر لوید، لی تامپسون، کریسپین گلاور و توماس ویلسون در این فیلم ایفای نقش کرده‌ اند. این فیلم پرفروش‌ترین فیلم سال شد و به یک موفقیت تجاری عظیم تبدیل شد و با نقدهای ستایش آمیزی مواجه شد به طوری که در ۱۰ فیلم برتر در ۱۰ ژانر جز ۱۰ فیلم برتر در رده فیلم‌های علمی تخیلی بود و هم‌ اکنون در سایت imdb جز ۵۰ فیلم برتر است. فیلم داستان یک پسر نوجوان به نام مارتی مک‌فلای را روایت می‌کند که به صورت تصادفی در زمان سفر می‌کند و از سال ۱۹۸۵ به ۱۹۵۵ منتقل می‌ شود. او والدین خود را در دبیرستان ملاقات می‌ کند و تصادفh موجب برهم خوردن رابطه آن‌ها می‌شود. مارتی باید تغییری که در گذشته ایجاد کرده را اصلاح کند و کاری کند تا والدینش عاشق یک‌دیگر شوند و سپس با کمک دانشمندی به نام دکتر امت براون راهی جهت بازگشت به سال ۱۹۸۵ بیابد.

2- روزی روزگاری در غرب

دانلود فیلم های وسترن با دوبله فارسی

فیلم روزی روزگاری در غرب (C’era una volta il West) عنوان یک فیلم سینمایی حماسی ایتالیایی، محصول ۱۹۶۸ و در ژانر موسوم به وسترن اسپاگتی است. این فیلم توسط سرجیو لئونه برای کمپانی پارامونت ساخته شد. ستاره‌های این فیلم عبارت بودند از: هنری فوندا که به عنوان بازیگر نقش منفی این فیلم، نقش یک شخصیت رذل را ایفا می‌کند، و چارلز برانسون در نقش مردی که به انتقام و کین خواهی از او برمی‌خیزد، ظاهر شده‌است. همچنین، جیسون روباردز در این فیلم نقش یک راهزن را بازی می‌کند، و کلودیا کاردیناله نیز در نقش زنی ظاهر شده که به تازگی بیوه شده و در یک خانه رعیتی اقامت می‌کند، وی در گذشته یک فاحشه بوده‌است. فیلمنامه این فیلم، توسط سرجیو لئونه و سرجیو دوناتی، و بر اساس داستانی از خود لیونه، برناردو برتولوچی، و داریو آرژنتو نوشته شده‌ است. فیلمبرداری این فیلم، که به شیوه وایداسکرین، توسط تونینو دللی کوللی انجام گرفته و همین‌طور موسیقی متن آن، که توسط انیو موریکونه ساخته شده، از امتیازات فیلم شناخته می‌ شوند.

3- برای چند دلار بیشتر

برای چند دلار بیشتر (For a Few Dollars More) با عنوان اصلی (Per qualche dollaro in più) فیلمی وسترن و اکشن محصول سال 1965 کشورهای ایتالیا، اسپانیا و آلمان غربی به کارگردانی سرجو لئونه است که توسط سه کمپانی Produzioni Europee Associate (PEA) و Arturo González Producciones Cinematográficas و Constantin Film تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز سرجو لئونه، فولویو مورسلا و لوسیانو وینچنزونی به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده و بازیگرانی چون کلینت ایستوود، لی وان کلیف، جان ماریا ولونته، لوئیجی پیستیلی، کلاوس کینسکی، یوزف اگر، ماریو برگا، آلدو سامبرل، روبرتو کاماردیل در آن بازی می کنند. این فیلم که با بودجه 600 هزار دلاری ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 18 دسامبر سال 1965 میلادی توسط Produzioni Europee Associate (PEA) در سینماهای کشور ایتالیا اکران شد و توانست به فروش تقریبی 15 میلیون دلار در سطح جهانی دست پیدا کند؛ فیلم برای چند دلار بیشتر پس از حضور در جشنواره‌های بین‌المللی موفق شد نامزد دریافت 2 جایزه ساترن و ستلایت شود؛ فیلم برای چند دلار بیشتر دومین قسمت از «سه گانه دلار» یا «سه گانه مرد بی‌نام» است، قسمت اول با نام به خاطر یک مشت دلار A Fistful of Dollars در سال 1964 و قسمت سوم نیز با عنوان خوب، بد، زشت The Good, the Bad and the Ugly در سال 1966 منتشر گردید.

4- آنها سخت تر سقوط می کنند

دانلود فیلم های وسترن با دوبله فارسی

هرچه سخت تر زمین می خورند یا آنها سخت تر سقوط می کنند (The Harder They Fall) یک فیلم وسترن، اکشن و درام محصول سال 2021 کشور آمریکا به کارگردانی جیمز ساموئل است که توسط دو کمپانی Overbrook Entertainment و Netflix تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز جیمز ساموئل و بوآز یاکین به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون چیس دیلون، ادریس البا، دیواندا وایز، خولیو سزار سدی‌یو، جاناتان میجرز، مانی روبیو، ادی گاتگی، دیمون وینز جونیور، وودی مک کلین در این فیلم هنرنمایی می کنند. همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ 6 اکتبر سال 2021 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم BFI London Film Festival به نمایش درآمد سپس در 3 نوامبر توسط نتفلیکس NETFLIX در آمریکا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ فیلم هرچه سخت تر زمین می خورند پس از حضور در جشنواره‌ بین‌المللی Gotham Awards موفق شد برنده جایزه Tribute Award شود؛ جالب است بدانید این فیلم پس از پخش با نظرات مثبت فراوانی از سوی منتقدان و مخاطبین روبرو شد و اغلب آن‌ها بازی خوب بازیگران به ویژه ادریس البا، فیلمنامه و همچنین نحوه کارگردانی را ستودند. دانلود فیلم The Harder They Fall به شما پیشنهاد می شود.

 

  • 16 می 2022
  • رپورتاژ
  • 0 نظر
  • 74

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00