وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازدانلود آهنگ ایرانیدانلود آهنگ جدید فاطمه غرار به نام صدام کن

دانلود آهنگ جدید فاطمه غرار به نام صدام کن

دانلود آهنگ جدید فاطمه غرار به نام صدام کن

دانلود آهنگ جدید فاطمه غرار به نام صدام کن با لینک مستقیم و کیفیت 320

ترانه و موزیک: رضا شیری, تنظیم: سعید سام

Download New Music FatemehSedam Kon

دانلود آهنگ جدید فاطمه غرار

دانلود آهنگ جدید فاطمه غرار

دانلود آهنگ جدید فاطمه غرار

فاطمه غرار چه کسی است ؟

دختر کوچولوی دوست داشتنی ما به دلیل بیماری استخوان مرمرین متاسفانه فک صورتش بیش از اندازه رشد کرد . همین موضوع باعث شد راه بینی اش به طور کامل مسدود شود, متاسفانه یکی از عوامل نابینایی از دست دادن حس بویایی می باشد که منجربه کور شدن می شود .

فاطمه غرار از سن 2 سالگی قدرت بینایی خود را به طور 100 درصد از دست داد . عشق و علاقه اش به خوانندگی باعث شد پای رضا شیری به داستان زندگی شیرین فاطمه خانم باز شود .

فاطمه غرار چگونه معروف شد

علاقه شدید فاطمه خانم به خوانندگی و روحیه قوی اش خواننده سرشناس ایرانی رضا شیری را تحریک کرد تا دختر کوچولوی نازنین را خواننده کند . با منتشر شدن اولین اهنگ فاطمه خانم تمام نگاه ها به سمتش رفت صدای زیبا در کنار احساس و وضعیت جسمانی اش باعث شد خیلی زود معروف و صد البته محبوب شود .

بیماری فاطمه غرار از زبان خانواده اش

پدر و مادر فاطمه با نسبت فامیلی دختر و پسر خاله ازدواج کردند همین موضوع ژنتیکی باعث شد اولین فرزندشان بعد از تولد به دلیل بیماری مرمرین فوت کند . فرزند دوم خانواده فاطمه خانم بعد از تولد مثل فرزند اول نشانه های بیماری را داشت از قبیل باد کردن شکم و … نیازی نبود دکتر با مقدمه چینی این خبر را به خانواده بدهد چراکه سه سال پیش تجربه این بیماری را برای فرزند اولشان داشتند .

مادر فاطمه می گوید : کار من شده بود گریه و گریه و گریه…صبح تا شب گریه می کردم تا اینکه با حرفهای همسرم تصمیم گرفتم با واقعیت کنار بیام و به خدا توکل کنم تا صبرم را زیاد کند . همه روندهای رو به رشد دخترم نسبت به دیگر بچه های هم سن و سال با تاخیر بود , خیلی دیر دندان در آورد, خیلی دیر چهار و دست و پا کرد و …. بعد از دو سالگی بیماری فاطمه اوت کرد و باعث نابینایی اش شد هیچ چاره ای جز توکل به خدا نداشتیم . الان که 11 سال از تولدش می گذرد فاطمه برای من مانند یک فرشته آسمانیست .

  • 15 دسامبر 2017
  • دانلود آهنگ ایرانی
  • 0 نظر
  • 2,016

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00