وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازبیوگرافیبیوگرافی ندیم عمرانی محبوب

بیوگرافی ندیم عمرانی محبوب

بیوگرافی ندیم عمرانی

بیوگرافی ندیم عمرانی

ندیم جزو خوانندکانی است که بیشتر آهنگ های احساسی میخواند در ادامه مطلب زیر قصد داریم شما را با بیوگرافی ندیم عمرانی آشنا نماییم.با ما همراه باشید.

بیوگرافی ندیم عمرانی

 

تولد

ندیم متولد 17 فروردین  1362شهر ری تهران میباشد.

 

دوران کودکی

ندیم به دلیل وضع نامساعد مالی پدر در یکی از روستاهای قرچک ورامین به دنیا آمد…او از بچگی عاشق صدای معین بوده و رنگ مورد علاقه اش آبی کمرنگ به گفته ی خودش است.غذای مورد علاقه وی سبزی پلو با ماهی هست.او تنها یک آلبوم توانست روانه بیرون کند.

 

شروع کار

اولین آلبوم استدیویی خود را در سال ۱۳۸۵ با نام “غصه نخور” سپس آلبوم دوم خود را در سال ۱۳۸۶ با نام “اونیکه گفته بود میمونه” با تنظیم شهاب حسینی منتشر کرد.

 

ازدواج

وی هنوز ازدواج نکرده و مجرد میباشد

 

ترس از انتشار آلبوم

دلیل اینکه من کارهای زیاد تصویری منتشر کردم دو شرکت موسیقی داخل کشور بودند و گفتند که مردم تو را نمی شناسند. من اصلا تصویر نمی خواستم و خواننده ای بودم که داشتم به شکل صوتی کار می کردم. ما تصاویر را منتشر کردیم و کارها را انجام دادیم ولی دیدم که آن طرف هم سختی های خودش را دارد. به این راحتی نیست که شما همین الان ویدئو بسازید و کار شما را پخش کنند. خواننده می شناختم که 40 میلیون تومان هزینه کرده است و ویدئو ساخته است و رییس فلان شبکه گفته که با قیافته تو حال نمی کنم! خواننده مجاز بوده است و به او هم گفته بودند که تو را نمی شناسند و ویدئو ساخته و اثر وی را رد کرده اند. مردم چهره تو را می شناسند و از این جهت خوب است ولی سختی های زیادی هم آن سبک کاری دارد. خدا را شکر می کنم که من با کارهای صوتی، ندیم شدم و با کارهای تصویری مطرح نشدم. من با علیرضا طلیسچی زمانی که او کار قرار نبود را ارائه کرد و مطرح شد با او به یکی از این شرکت ها مراجعه کردیم. یکی از مدیران شرکت به علیرضا گفت که اسم شما سخت است! به من هم گفت که کسی شما را نمی شناسد و باید ویدئو تولید کنید. به او گفتم که من می روم ولی همدیگر را می بینیم. کمتر از یک ماه و نیم بعد کار «نگو» من منتشر شد. من از آن طرف پیشنهادات زیادی هم داشتم و چه شب هایی من را برای اجرا در کلاب های دبی و ترکیه دعوت می کردند ولی اصلا نرفتم. حتی آن زمان که به محل خواندن این خواننده های لس آنجلسی می رفتم زمانی که من را معرفی و درخواست می کردند که بالا بیایم، نمی رفتم. به دلیل اینکه نگاه من به گونه ای دیگر بود.

 

آثار

نگو دوستت ندارم

حال غریب

میشکنه دلم

چه سخته

نام و نشون

تنهایی

عاشقم کن

به همه بگو

تنهام نزار

چشمای من

فدا کردی

کنارتم

جذابی

برس به زندگیت

بهم حق بده

کی باعثش شده

برگرد دیوونه

تنها با خودم

دل دیوونه

آرومم کن

یکی دیگه

چشم چشم

بیوگرافی ندیم عمرانی

بیوگرافی ندیم عمرانی

  • 7 ژوئن 2018
  • بیوگرافی
  • 0 نظر
  • 5,687

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00