وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازبیوگرافیبیوگرافی جواد یساری خواننده قدیمی

بیوگرافی جواد یساری خواننده قدیمی

بیوگرافی جواد یساری

بیوگرافی جواد یساری

جواد یساری بی شک یکی از خواننده های مطرح آهنگ های قدیمی است که به مناسبت مجوز حضور وی دوبارهع در عرصه موسیقی میخواهیم بیوگرافی جواد یساری را برای شمکا موزیک بازان بازگو کنیم.

بیوگرافی جواد یساری

 

تولد

جواد یساری (زاده ۲۳ اسفند ۱۳۲۵ در تهران) خواننده ایرانی است که به سبک موسیقی مردمی ایران می‌خواند. او کشتی‌گیر و ورزشکار رشته باستانی بوده‌است.

 

ازدواج

جواد یساری در اوایل جوانی ازدواج کرده و دارای سه فرزند به نام ‌های علیرضا، مهدی و مجید می‌باشد .

 

شروع کار

او فعالیت‌های هنری‌اش را با خواندن ترانه‌های کوچه بازاری از سال ۱۳۵۲ با اجرای آهنگی با نام «پول سیاه» شروع کرد.جواد یساری پس از انقلاب در بیشتر روزهای سال در امارات کنسرت برگزار می‌کند و هر چند سال یکبار نیز کنسرت‌های اروپایی برگزار می‌کند. تا پیش از انقلاب اسلامی، وی پنج آلبوم به بازار داد که آخرین آن آلبوم سپیده دم و با آهنگی به همین نام بود.

 

بعد از انقلاب

خواننده قدیمی بعد از انقلاب به طور رسمی از فعالیت عمومی خوانندگی کناره گرفت اما به صورت غیررسمی و در مجالس خوانندگی انجام داده و از جمله مشاغل دیگر اداره یک مغازه قدیمی کفاشی در محله شاپور تهران و سپس به عنوان مسافرکش تاکسی در اطراف بازار تهران مشغول به کار می شوداما به گفته خودش در مصاحبه ای اعلام کرد درآمد اصلی من از خوانندگی است و در واقع خواندن عشق من است که به عشق هم وطنانم و ایران می خوانم.در مدت ممنوع الصدایی در ایران در امارات و گاهی در اروپا کنسرت هایی برگزار کرده و یکی از منابع درآمدش در زندگی شخصی می باشد .

 

ورود به عرصه فعالیت

جواد یساری خواننده قدیمی در قالب موسیقی با فیلم «دشمن زن» به عرصه فعالیت مجاز بازگشت.بازگشت جواد یساری به عرصه مجاز با سکانسی از «دشمن زن» صورت می گیرد که او در شمایل شخصیت حقیقی خود که یک آوازه‌خوان بوده به یک رستوران سنتی رفته و همراه با گروهش به آوازخوانی می پردازد آن هم در حالی که سام درخشانی و بهرنگ علوی بازیگران اصلی «دشمن زن» به عنوان مشتری به رستوران آمده اند.«دشمن زن» ساخته کریم امینی، یک کمدی-موزیکال-رمانتیک و تازه ترین محصول موسسه سینمایی پویافیلم است که داستانی مفرح درباره به چالش کشیده شدن افکار آدمهایی را بیان میکند که در ظاهر ضدّزن به نظر میرسند.

 

 

آلبوم ها

عشق من
هفت آسمون
سپیده دم
حرف تازه
اسیر غم
گل عشق
ای عشق
بابام همیشه مست بود
بچه‌ها
سفر
بت

 

بیوگرافی جواد یساری

بیوگرافی جواد یساری

  • 20 ژوئن 2018
  • بیوگرافی
  • 0 نظر
  • 487

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00