وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازبیوگرافیبیوگرافی یاس خواننده محبوب رپ

بیوگرافی یاس خواننده محبوب رپ

بیوگرافی یاس خواننده

بیوگرافی یاس خواننده

یکی ار خواننده های محبوب رپ یاسر بختیاری متخلص به یاس است که امروز در سایت موزیک باز قصد داریم با بیوگرافی یاس خواننده محبوب رپ شما عزیزان را آشنا کنیم.

بیوگرافی یاس خواننده

تولد

یاسر بختیاری با نام هنری یاس، زاده ۳۰ خرداد ۱۳۶۱ در هفتگل زاده شد.

 

دوران کودکی

پس از مرگ ناگهانی پدرش ، یاس با پذیرش مسئولیت خانواده و مراقبت از آنها مواجه شد . با بدهی هایی که پدرش برجا گذاشته بود به سختی قادر بود که از عهده خانواده و مخارج زندگی بر آید . یاس در سن 18 سالگی مجبور شد تمام آرزو های دانشگاه خود را کنار بگذارد و دانشگاه را ترک کند و شروع به کار نمود تا از کل خانواده حمایت نماید .

 

شروع کار

یاس زمانی که ۱۶ ساله بود ابتدا با گوش دادن به موسیقی رپ کار خود را آغاز کرد و این زمانی بود که پدرش از سفرهای تجاری‌اش از آلمان برگشت و برای او آخرین سی دی توپاک را آورد. یاس که از ۱۸ سالگی به دنبال مرگ پدرش مجبور به پذیرش مسئولیت خانواده خود شد، با بدهی‌هایی که پدرش برجا گذاشته بود با مشکلات اقتصادی مواجه شد، در نتیجه تحصیلات دانشگاهی را ترک و شروع به کار کرد. در همین دوره یاس شروع به نوشتن شعرهایی کرد که بعداً آن‌ها را به همراهی دوست دوران دبیرستان خود میتا ملکی به موسیقی تبدیل کرد. پس از زلزله بم در ایران، یاس ترانه‌ای تحت عنوان بَم را با آهنگسازی میتا ملکی خواند و منتشر کرد که آغاز حرفه خوانندگی او محسوب می‌شود.

 

کنسرت و بازیگری

اس در بیش از شش شهر آمریکا و به مناسبت سال جهانی مولانا کنسرت برگزار کرده‌است. همچنین وی در لندن، دبی، قطر، مونترال و تورنتو کانادا، میلان و گرجستان نیز برنامه‌هایی را در قالب کنسرت اجرا کرده‌است. همچنین او در شهرهای بزرگ ایران مانند تربت حیدریه کنسرت‌های اجتماعی برگزار کرده‌است.
یاس در سال ۱۳۸۲ در آخرین فیلم بلند برنا کازرانی به نام «رعد، یک داستان زنانه» به ایفای نقش پرداخته‌است و خوانندگی رپ تیتراژ پایانی فیلم را نیز بر عهده داشته‌است. او به عنوان نماینده‌ای از خوانندگان رپ فارسی در فیلم مستند «Rock On» حاضر شد. این فیلم مستند که به صورت تخصصی به موسیقی راک در ایران می‌پردازد، به تهیه کنندگی شهیار کبیری ساخته شده‌است.

 

آثار

آلبوم

هویت من

بام
باید بتونم
به امید ایران
بزارین بکشمش
بی تو دیگه نه اصلاً
سی دی رو بشکن
چه روزای سختی بود
هدف
عزیزم
هویت من
مرگ
مرهم
نه اصلاً

آلبوم‌های مشترک

وصیت‌نامه
اُوِردوز
از ماست که بر ماست

بیوگرافی یاس خواننده

بیوگرافی یاس خواننده

  • 3 آگوست 2018
  • بیوگرافی
  • 0 نظر
  • 396

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00