وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازبیوگرافیبیوگرافی حمید عسکری عزیز

بیوگرافی حمید عسکری عزیز

بیوگرافی حمید عسکری

بیوگرافی حمید عسکری

اگر میخواهیم یک خواننده با چند جین آهنگ های عاشقانه در منزل داشته باشید حتما به آلبوم حمید عسکری سری بزنید. امروز میخواهیم شما موزیک بازان را با بیوگرافی حمید عسکری عزیز آشنا کنیم.

بیوگرافی حمید عسکری

تولد

حمید عسکری (زاده ۲۰ مهر ۱۳۵۷ در آبادان) خواننده پاپ، آهنگساز و ترانه سرای ایرانی است.

 

دوران کودکی

كلاس پنجم ابتدایی بودم كه از دسته ی جارو برقی به عنوان پایه میكروفن استفاده می كردم، اما دوم راهنمایی كه بودم به سمت ساز و كلاس موسیقی كشیده شدم یادمه زمانی كه من كلاس موسیقی می رفتم بچه ها توی كوچه فوتبال بازی می كردند اما من دنبال علاقم بودم.

 

تحصیلات

فارغ التحصیل رشته کارشناسی مدیریت صنعتی است،

 

ازدواج

وی متاهل است و با آنا آرمینه ازدواج کرده است.

 

شروع کار

از سال 1377 فعالیت موسیقی خود را بطور جدی شروع کرد.سال 1385 اولین آلبوم خود را به نام کما روانه بازار کرد ترک های تلافی و قسمت یک شبه او را معروف کرد این آلبوم در همان سال پرفروش ترین آلبوم موسیقی شد تا جایی که از او بعنوان پدیده موسیقی سال نام بردند.

 

علاقه به فوتبال

علاقه حمید عسکری به فوتبال به زمانی برمی‌ گردد که او در حوالی شهرک مبارکه اصفهان مثل خیلی از بچه‌ ها سرگرم فوتبال بازی کردن بود و او حتی به تمرینات ذوب آهن نیز سر می‌ زد.او حتی یکبار در تمرینات ذوب آهن با ناصر حجازی سرمربی وقت این تیم اصفهانی دیدار کرد، حمید عسکری بارها اعلام کرده است استقلالی است.

 

زندگی شخصی

صفحاتی فیس بوک، اینستاگرام و… در فضای مجازی، با آن حجم از میزان بازدیدکننده، باعث شده اکثر هنرمندان برای خودشان تریبون پیدا کنند. به همین خاطر اکثر سلبریتی‌ها از این فضا استفاده می‌کنند و خودشان مستقیم با هوادارانشان در ارتباط هستند. معمولا مردم درباره زندگی شخصی هنرمندان کنجکاوند و از اینکه بدانند آن‌ها چه کاری انجام می‌دهند خوشحال می‌شوند. اما واقعیت این است که در مطرح کردن مسائل شخصی در این فضا هم باید بعضی مسائل را لحاظ کرد. مثلا بارها پیش آمده من از فضایی که در آن قرار داشته‌ام عکس گرفته‌ام و آن را در فضای مجازی، با عنوان همین الان، منتشر کرده‌‌ام تا حس لحظه‌ام را با مخاطبان تقسیم کنم.

 

آثار

آلبوم

آلبوم ها:
دلبریده(86)
کما 1(85)
کما 2(88) کما 3(89)
خوشبختی(92)

ازعشق

بیوگرافی حمید عسکری

بیوگرافی حمید عسکری

 

  • 5 آگوست 2018
  • بیوگرافی
  • 0 نظر
  • 100

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00