وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازبیوگرافیبیوگرافی فرزاد فرخ خواننده محبوب

بیوگرافی فرزاد فرخ خواننده محبوب

بیوگرافی فرزاد فرخ

بیوگرافی فرزاد فرخ

یکی از خواننده های محبوبی که این روزها ویدیو های زیبایی از خود به جا میگذارید فرزاد فرخ است. در ادامه مطلب زیر با بیوگرافی فرزاد فرخ شما عزیزان را آشنا میکنیم.

بیوگرافی فرزاد فرخ

تولد

فرزاد فرخ متولد دهه شصت در شیراز، خواننده است.

 

دوران کودکی

نام اصلی اش فرزاد امید فرخی فرد شیرازی می باشد،که در شیراز بدنیا آمد؛ پدرش اهل شیراز و مادرش آبادنی می باشد و خودش در حال حاضر ساکن تهران می باشد و حدود ده سالی نیز در آبادان زندگی کرده است.در دوران کودکی به خاطر کار پدرش و تحصیل همراه با خانواده به اهواز نقل مکان کردند.

 

شروع کار

فعالیت خود را از سال 1380 با کلاس های گیتار آغاز کرد، بعد از مدتی به سمت پیانو رفت و در نهایت شروع به آهنگسازی و ملودی کرد و آروم آروم به سمت ساخت آهنگ برای خوانندگان همتراز شد.

 

خوانندگی و دوره های خارج

یه تایم خیلی زیادی تحقیقاتم در مورد آهنگسازی و تنظیم انجام دادم و حتی مدتی خارج از کشور بود تا الان که این آموزش ادامه دارداون موقع کلا ارتباط زیادی با خوانندگی نداشتم، ولی ساختن رو دوست دارم یعنی تولید آهنگ را خیلی دوست دارم، چون ترانه و ملودی رو خیلی کار کردم، خیلی دوست دارم نوشتن رو ….خیلی کار درست کردم و همیشه میگفتن چرا خودت نمیخونی، وقتی اتود یکاری رو میخوندم میگفتن این اتود از کار اصلی که خواننده میخونه خیلی بهتره، با همین تشویقات بود که دوره های سولفژ صدا را دید و وارد حوزه خوانندگی شد.

 

شهرت و قرارداد همکاری

فرزاد فرخ با همکاری دوست میکس مسترش امیرعلی هدایت زاده در استودیوی شخصی منزل خود در تهران دو تک بنام های هوای تو و لبخندت را در یک کانال تلگرامی منتشر کرد، این کار به شدت گرفت و موجب شهرت وی شد.فرزاد فرخ همانند حمید هیراد و ماکان بند با قرارداد انحصاری موسیقی وارد شرکت فرهنگی هنری آوازی نو به مدیریت حسن اردستانی شد و زیر نظر تیم این شرکت به فعالیت خود ادامه می دهد.

 

آثار

هوای تو

دردانه

اهل عاشقی

گل قرمز

دیوار

عشقم

لبخند

من به تو دل بستم

ای جان

دیوانگی

 

بیوگرافی فرزاد فرخ

بیوگرافی فرزاد فرخ

 

 

 

 

  • 9 آگوست 2018
  • بیوگرافی
  • 0 نظر
  • 1,655

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00