وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازInstrumental ، Trance ، دانلود آهنگ خارجی ، دانلود آهنگ نوستالژیکدانلود آلبوم قدیمی و خاطره انگیز گروه مدرن تاکینگ All Instrumentals

دانلود آلبوم قدیمی و خاطره انگیز گروه مدرن تاکینگ All Instrumentals

دانلود آلبوم قدیمی و خاطره انگیز گروه مدرن تاکینگ All Instrumentals

Modern Talking – All Instrumentals (2003)

مدرن تاکینگ All Instrumentals

مجموعه آهنگ هایی نوستالژیک که تهیه کرده ایم یکی از خاطره انگیزترین آهنگ های دهه 60 می باشد در ادامه می توانید آهنگ های گروه مدرن تاکینگ را با بهترین کیفیت دانلود کنید

دانلود آلبوم با کیفیت 320دانلود آلبوم با کیفیت 128

مدرن تاکینگ از گذشته تا کنون

مدرن تاکینگ Modern Talking گروه موسیقی محبوب و پرطرفدار پاپ آلمانی بود که اعضای آن دیتر بوهلن و توماس آندرس بودند. از آن‌ها به‌عنوان موفق‌ترین گروه دو نفرهٔ پاپ آلمانی یاد می‌شود. تعداد زیادی از ترانه‌های این گروه، در زمان انتشارشان رده‌های بالای جدول فروش کشورهای مختلف را به‌خود اختصاص داده‌اند. از معروف‌ترین آهنگ‌های مدرن تاکینگ می‌توان به «تو قلب منی، تو روح منی» ، «اگر بخواهی، می‌توانی برنده شوی» ،«بانوی قشنگ و نازنین» «برادر لویی» ، «تو تنها نیستی» و «آتلانتیس تو را می‌خواند» اشاره کرد.

گروه مدرن تاکینگ در اواخر سال ۱۹۸۴ در برلین تشکیل شد (آندرس ۲۱ ساله بود) و به‌طور غیرمنتظره‌ای با ساختن ترانه «You’re My Heart, You’re My Soul (تو قلب منی، تو روح منی)» به محبوبیت فراوانی دست یافت، و پس از آن ترانه‌های «You Can Win If You Want (اگه بخوای می‌تونی برنده باشی)» و «Cheri, Cheri Lady» را ساختند.

آن‌ها در بین سال‌های ۱۹۸۵ و ۱۹۸۷ هر سال دو آلبوم عرضه می‌کردند و آثارشان در سرتاسر تلویزیون‌های اروپا نمایش داده‌می‌شد.این گروه در سال ۱۹۸۷ از هم گسست، ولی آن دو دوباره در سال ۱۹۹۸ به هم پیوستند و یک بار دیگر در صدر جدول قرار گرفتند. بوهلن و آندرس دوباره در سال ۲۰۰۳ به دلیل ناسازگاری که با هم داشتند از هم جدا شدند (آن‌ها هیچ‌گاه با یکدیگر رابطهٔ دوستانه‌ای نداشته‌اند). توماس آندرس به محض جدایی به‌طور انفرادی شروع به ساخت آثار کرد، در حالی که بوهلن در همان موقع بیشتر وقتش را صرف کاری جدید کرده بود.

مدرن تاکینگ در اروپا، آسیا، آمریکای جنوبی و بعضی از کشورهای آفریقا موفق بود. در سال ۱۹۸۶ ترانه «Brother Louie» در انگلیس رتبه چهارم جدول بهترین‌ها را به دست آورد.

توماس آندرس

مدرن تاکینگ در ایران

مدرن تاکینگ را به جرأت می‌توان از اولین گروه‌های غربی دانست

که بعد از تشکیل حکومت انقلاب اسلامی ایران از سال ۱۹۷۹ به بعد، وارد ایران شد و برنامه اجرا کرد .

و از محبوبیت‌های بسیاری نزد جوانان بهره برد و پوسترهای آنان در همه‌جای ایران خریدار داشت.

اطلاعات تکمیلی آلبوم مدرن تاکینگ

سبک موسیقی : Disco , Trance , Instrumental

زبان : آلمانی

نام آلبوم : All Instrumentals

تاریخ تولید : 2003

 

  • 6 سپتامبر 2018
  • Instrumental , Trance , دانلود آهنگ خارجی , دانلود آهنگ نوستالژیک
  • 0 نظر
  • 84,880

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00