وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازدانلود آهنگ جدید ، دانلود آهنگ خارجیدانلود آلبوم جدید گروه یانی اجرای زنده آکروپلیس

دانلود آلبوم جدید گروه یانی اجرای زنده آکروپلیس

دانلود آلبوم جدید گروه یانی اجرای زنده آکروپلیس

Yanni – Live at the Acropolis – 25th Anniversary Deluxe Edition (Remastered)

دانلود آلبوم جدید گروه یانی اجرای زنده آکروپلیس

دانلود آلبوم با کیفیت 320دانلود آلبوم با کیفیت 128

دانلود آلبوم جدید گروه یانی اجرای زنده آکروپلیس با لینک مستقیم

 

آلبومی که امروز برای شما در سایت موزیک باز آماده کرده ایم یکی از آلبوم های قدیمی گروه محبوب یانی است که این آلبوم در سال 1994 با عنوان Yanni Live At the Acropolis با 10 قطعه موسیقی منتشر شده بود. اما نسخه ای که آماده شده است یک نسخه متفاوت و ریمستر شده است. این آلبوم توسط کمپانی مطرح موسیقی سونی در تاریخ 16 نوامبر 2018 با 14 قطعه منتشر شده است.

اگر قصد دارید این آلبوم را با کیفیت های بالاتر گوش کنید می توانید این آلبوم را از سایتهای زیر خریداری کنید.

سایت spotify

سایت آمازون

اطلاعاتی در رابطه با یانی

یانیس کریسومالیس (به یونانی: Γιάννης Χρυσομάλλης، Giánnis Chrysomállis) (به انگلیسی: Yiannis Chryssomallis) (زادهٔ ۱۴ نوامبر ۱۹۵۴ – کالاماتا) معروف به یانی (به انگلیسی: Yanni)، موسیقی‌دان، پیانیست، نوازندهٔ کیبورد و آهنگساز اهل یونان و ساکن ایالات متحده است.

موسیقی یانی تلفیقی از سبک‌های جاز، موسیقی دوره کلاسیک، سافت راک، و موسیقی جهان است و بخش عمدهٔ آهنگ‌های او را سازهای موسیقی تشکیل می‌دهند.یانی با کنسرت یانی، زنده در آکروپولیس به شهرت رسید، به‌طوری‌که این آلبوم با فروش بیش از ۷ میلیون نسخه، دومین کنسرت موسیقی ویدئویی پرفروش تاریخ است. علاوه بر آن، یانی به دلیل اجرا در مکان‌های تاریخی از قبیل تاج محل در هند، شهر ممنوعه در چین، برج خلیفه در امارات متحده عربی، کاخ کرملین در روسیه دژ اِل‌مورو در پوئرتوریکو شهر باستانی جبییل در لبنان،  تئاتر رومی کارتاژ در تونس، کاخ لاکشمی ویلاز در هند، اهرام مصر و ابوالهول بزرگ جیزه و جبل القلعه در اردن  شناخته شده‌است.

گروه یانی

دست‌کم ۱۶ آلبوم یانی رتبهٔ نخست را در دسته‌بندی «آلبوم عصر نوی برتر» مجله بیلبُرد به‌دست آورده‌اند، و دو آلبوم در زمان من و شهامت رویاپردازی نامزد جایزه گرمی شده‌اند.

تا پایان سال ۲۰۱۱ میلادی، یانی دربرابر بیش از ۲ میلیون نفر در ۲۰ کشور دنیا کنسرت زنده اجرا کرده و آلبوم‌هایش فروشی بیش از ۲۰ میلیون نسخه داشته‌اند.

ساخته‌های یانی در برنامه‌های تلویزیون‌های تجاری، و به ویژه برای رخدادهای ورزشی استفاده شده‌اند،  و از دیرباز در جمع‌آوری کمک‌های مالی برای تلویزیون‌های همگانی مؤثر بوده‌اند.

او موسیقی فیلم نیز کار کرده‌است و ساخت موسیقی برای یک آگهی تلویزیونی شرکت بریتیش اِروِیز که برندهٔ جایزه شد را عهده‌دار بوده‌است.

یانی ترکیب موسیقی الکترونیک سینث‌سایزر را با ارکستر سمفونی کامل محبوبیت بخشید.

او در خلق موسیقی خود از موسیقی‌دانانی با ملیت‌های گوناگون استفاده نموده‌است و انواعی از سازهای جالب توجه را بکار گرفته‌است.

از پی تأثیراتی که یانی از فرهنگ‌های گوناگون جهان پذیرفته‌است، او را «هنرمند جهانی حقیقی»،  و موسیقی‌اش را که گفته می‌شود بازتابی از فلسفهٔ «یک دنیا، یک‌نفر» وی است  «آمیزه‌ای از گلچین نواهای قومی» لقب داده‌اند.

منبع : ویکی پدیا

  • 19 نوامبر 2018
  • دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ خارجی
  • 0 نظر
  • 20,650

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00