وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازرپورتاژخرید پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی از زرین اکسچنج

خرید پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی از زرین اکسچنج

  خرید پرفکت مانی

خرید پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی از زرین اکسچنج

پرفکت مانی در واقع سیستم پرداخت و دریافت پول و همین طور شرکتی در زمینه ارائه خدمات پرداخت های بین المللیاست، اگر می خواهید خریدی خارج از کشور انجام دهید می توانید از این قابلیت استفاده کنید. البته پیش از هر چیزی باید آن را خریداری کنید و حساب پرفکت مانی خود را نیز شارژ کنید.

پرفکت مانی بر خلاف بسیاری از سرویس های خرید ارز آنلاین و واحد های پول بین المللی، ایران را در لیست تحریم های خود قرار نداده است و پنتنت این شرکت توسط کشور پاناما به ثبت رسیده است.

باید بدانید که کشور پاناما به هیچ عنوان از لحاظ اقتصادی بی ثبات نیست اما قوانین آسان تری را هم برای سرمایه گذاری و هم برای پرداخت ها و مالیات دارد.

  خرید پرفکت مانی

شیوه خرید پرفکت مانی

در واقع نیاز است که برای خرید پرفکت مانی شما واحد پولی خود را به یک حساب بین المللی – ارزی واریز کرده که همان واریز اولیه توسط این شرکت انجام می شود؛ تصور کنید قصد دارید پولی را برای انجام یک خدمت به فردی خارج از ایران یا حتی در داخل ایران دریافت کنید، با این که کشور مبدا و مقصد متفاوت بوده و قطعا یکی از آن ها ایران است.

می توانید از فرد مقابل بخواهید حساب پرفکت مانی شما را شارژ کند. اگر هم ساکن ایران هستید می توانید از مراجع معتبر و مراکز شناخته شده برای خرید پرفکت مانی استفاده کنید.

آن ها بر اساس یک تعهد نامه این کار را برای شما انجام می دهند و ممکن است گاهی قیمت ها کمی متفاوت تر باشد. قطعا منطقی است از به صرفه ترین روش خرید پرفکت مانی استفاده نمائید.

سفارش خرید پرفکت مانی از زرین اکسچنج

زرین اکسچنج به عنوان یکی از معتبر ترین فروشگاه ووچر و همین طور پرفکت مانی این امکان را به شما می دهد که در هر روز از سال خرید خود را انجام دهید و ضمانت نامه بهترین قیمت و بالاترین کیفیت نیز قطعا از سوی خدمات ویژه ی این شرکت به شما ارائه خواهد شد.

نوع ووچر آن برای شارژ حساب های خرید آنلاین است، مثلا سایتی در ازای فروش گیفت کارت های گوگل پلی، اپ استور و.. امکان پرداخت از طریق ووچر را نیز به شما می دهد که می توانید از طریق “زرین اکسچنج” از خرید ووچر استفاده کنید و حساب پرفکت مانی خود را در اسرع وقت شارژ کنید.

خرید پرفکت مانی

 

طریقه ثبت سفارش خرید ووچر پرفکت مانی

شما با یک ثبت نام ساده و انجام احراز هویت برای افرادی که به صورت حقیقی و حقوقی می خواهند پرداخت های بین المللی انجام دهند، این امکان را دارید که از خدمات گسترده این شرکت معتبر در زمینه بیزینس های بین الملل استفاده کنید.

اگر حساب خود را احراز هویت کنید، تخفیف بسزایی نیز اعمال خواهد شد که عملیات شارژ حساب و پرداخت ها با کم ترین کارمزد ممکن انجام خواهد شد.

توجه فرمائید که کارمزد در تمامی پرداخت ها و انتقال های ارزی وجود دارد و البته که در پرفکت مانی به کم ترین شکل است. خدمات تبدیل ارزی به پرفکت مانی و یا برعکس نیز در زرین اکسچنج وجود دارد.

  • 30 مارس 2019
  • رپورتاژ
  • 0 نظر
  • 377

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00