وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازدانلود فیلم ایرانیدانلود فیلم چشم و گوش بسته

دانلود فیلم چشم و گوش بسته

دانلود فیلم چشم و گوش بسته یک کمدی جذاب

دانلود فیلم چشم و گوش بسته با کیفیت عالی

فیلم سینمایی چشم و گوش بسته یک کمدی جذاب

همه کیفیت ها -بها: 10,000 تومان

دانلود فیلم جن زیبا

کیفیت 4K -بها: 7,000 تومان

دانلود فیلم جن زیبا

کیفیت 1080pHQ -بها: 6,000 تومان

دانلود فیلم جن زیبا

کیفیت ۱۰۸۰p -بها: 5,500 تومان

دانلود فیلم جن زیبا

کیفیت ۷۲۰p -بها: 5,200 تومان

دانلود فیلم جن زیبا

کیفیت ۴۸۰p -بها: 5,100 تومان

دانلود فیلم جن زیبا

دانلود رایگان فیلم ایرانی جدید چشم و گوش بسته با لینک مستقیم کیفیت بالا

فیلم سینمایی چشم و گوش بسته از جمله پر آوازه ترین فیلم های اکران شده

در سال ۱۳۹۸ می باشد که استقبال بسیار بالایی داشت،

به گونه ای که جزء پر مخاطب ترین فیلم های اکران شده ی سال ۱۳۹۸ به شمار می رود و در زمره ی پر فروش ترین ها قرار دارد.

این فیلم سینمایی، کمدی جذابی است

که ما در این متن سعی کرده ایم آن را از جهات مختلفی مورد بررسی قرار داده و درباره ی آن صحبت کنیم.

در حقیقت اگر ما را همراهی کنید و به مطالعه ی این متن بپردازید می توانید اطلاعات جامعی درباره ی فیلم سینمایی چشم و گوش بسته کسب کنید که عبارت هستند از:

  • آشنایی با بازیگران نقش آفرین در فیلم
  • آشنایی با ژانر فیلم
  • خلاصه ای از ماجرای جذابش
  • شخصیت پردازی های فیلم و شرح اطلاعات مختصری از شخصیت ها
  • معرفی کارگردان
  • آشنایی با دست اندرکاران تولید
  • بررسی فیلم در نگاه صاحب نظران و منتقدان از جهات گوناگون
  • میزان استقبال مردم پس از اکران در سینما های کشور و بررسی نظر آن ها
  • بررسی جذابیت ها و ویژگی های فیلم از دید مخاطبین
  • و در نهایت فرایند دانلود و تماشای آن

لازم به ذکر است هر یک از موارد فوق را در ادامه به صورت جامع، مفید و در عین حال مختصر توضیح داده و سعی کرده ایم تمام مسائل مربوط به فیلم زیبای چشم و گوش بسته را به طور کامل شرح دهیم.

پس اگر درباره ی این فیلم سوالی دارید و یا می خواهید با آن بیشتر آشنا شوید، خواندن متن زیر را به شدت توصیه می کنیم.

معرفی بازیگران نقش آفرین در سینمایی چشم و گوش بسته

معرفی بازیگران نقش آفرین در سینمایی چشم و گوش بسته

بازیگران همواره مطرح ترین بخش از هر فیلمی به شمار می روند و به نوعی یکی از اصلی ترین عوامل انتخاب مخاطبین برای دیدن فیلم مورد نظر هستند. یعنی بررسی بازیگران یک فیلم سینمایی از جمله اقداماتی است که مخاطبین انجام می دهند، فلذا فهمیدن این اسامی تاثیر بسزایی در انتخاب آن ها برای دیدن و یا ندیدن فیلم دارد. به همین جهت این اسامی همواره در ابتدای لیست عوامل تولید فیلم ها ذکر شده و در تیزر های تبلیغاتی مشخص می شوند تا مخاطبین تصمیم خود را در دیدن و ندیدن فیلم راحت تر اخذ کنند.

از این رو کارگردان ها اگر قصد جذب مخاطبین کثیر تری دارند می بایست بازیگران نام آشنا و ماهری را برای فیلم سینمایی خود انتخاب کنند، بازیگرانی که به واسطه ی محبوبیت بالای خود در میان مردم سبب می شوند مخاطبین با شنیدن نام آن ها در مورد دیدن فیلم مربوطه به مراتب کنجکاو تر شوند.

در مورد فیلم سینمایی چشم و گوش بسته نیز با توجه به اسامی بازیگران پر واضح است کارگردان در انتخاب آن ها دقت و توجه بالایی داشته، فلذا نه تنها افراد ماهر و کاردانی را برگزیده بلکه بازیگرانی را انتخاب کرده است که در میان مردم کاملاً نام آشنا و بسیار محبوب هستند.

بازیگر های نقش آفرین در فیلم سینمایی چشم و گوش بسته شامل اسامی شناخته شده و ماهری هستند که در ادامه آن ها را نام برده ایم:

همان طور که مستحضر هستید اسامی فوق از جمله محبوب ترین افراد سینمای ایران می باشند و در کارنامه ی فعالیت های خود آثار به یاد ماندنی و کاملاً متنوعی دارند که منجر شده در یاد و خاطر همه جای بگیرند.

آقای امین حیایی و بهرام افشاری هر دو زوج اصلی فیلم را تشکیل می دهند و در کنار هم به عنوان نقش اصلی هنر آفرینی کرده اند. دیدن نام این دو شخص در کنار یک دیگر کافیست تا مخاطب در مورد فیلم کنجکاو شود و به دنبال دیدنش باشد. چرا که امین حیایی و بهرام افشاری اشخاصی هستند که در عرصه ی فیلم های کمدی از سریال گرفته تا فیلم سینمایی بسیار خوش درخشیده و توانسته اند گام های خاطره سازی در این عرصه بگذارند، به طوری که هم اکنون از جمله شناخته شده ترین بازیگران به ویژه در عرصه ی فیلم های کمدی هستند.

 ژانر فیلم چشم و گوش بسته

 ژانر فیلم چشم و گوش بسته

اگر تا این جا متن را خوانده باشید به طور قطع متوجه شده اید که فیلم سینمایی چشم و گوش بسته دارای ماجرایی کمدی است. فیلم هایی که در این ژانر ساخته می شوند همواره با استقبال بالایی در سینما ها رو به رو شده و از محبوبیت قابل توجهی در جامعه برخوردارند، به صورتی که با توجه به آمار سال های اخیر استقبال مردم از این ژانر به مراتب کثیر تر از ژانر های دیگر است.

لازم به ذکر است کمدی چشم و گوش بسته مانند بسیاری از کمدی های خارجی دارای چاشنی جذابی از ژانر فیلم های اکشن و پلیسی می باشد و شخصیت های فیلم حین درگیری با پلیس و جریانات اکشن موقعیت های طنزی خلق می کنند که بیننده را به نحو احسن با خود همراه می نماید. در کمدی های ایرانی عمدتاً کمتر از دخالت ژانر اکشن استفاده می شود، از این رو دیدن این فیلم می تواند برای مخاطبین بسیار جذاب و متفاوت باشد.

ناگفته نماند شما فقط زمانی می توانید در مورد این فیلم نظر دهی کنید که آن را ببینید، زیرا این مسئله کاملاً سلیقه ای بوده و هر کسی بسته به علاقه و پارامتر های که در نظر دارد، نظر متفاوتی ارائه می دهد. فیلم سینمایی چشم و گوش بسته نیز از آن دست فیلم هایی است که ارزش دیدن دارد و اکثر افرادی که در سینما ها آن را تماشا کرده اند نظر مثبت و مطلوبی در رابطه با آن داشتند.

ماجرای فیلم چشم و گوش بسته چیست؟

ماجرای فیلم چشم و گوش بسته چیست؟

ماجرای این فیلم جذاب کمدی به گونه ای است که دارای دو شخصیت واحد می باشد. گفتنی است این دو شخصیت به طور کاملاً تصادفی بر اثر رخداد یک جنایت با هم برخورد می کنند. در واقع ماجرا از آن جایی شروع می شود که فردی مسن به همراه کیفی که حاوی یک کالای بسیار ارزشمند و قیمتی است وارد یک مغازه ی عطر فروشی می شود و کیف را در داخل مغازه مخفی می کند. در این حین یعنی پس از مخفی کردن کیف شخصیتِ جنایتکارِ فیلم به همراه اسلحه وارد مغازه شده و فرد مسن را با شلیک یک گلوله می کشد.

یکی از شخصیت های اصلی فیلم، فروشنده ی مغازه ی مربوطه است که به علت نا شنوا بودنش متوجه صدای شلیک گلوله نمی شود و زمانی به پشت سر بر می گردد که فقط می تواند پا های زن جنایتکار را حین رفتن ببیند. در این میان شخصیت دیگر فیلم که مدتی پیش از این اتفاق برای استخدام به مغازه ی عطر فروشی آمده بود و به دلیل نا بینا بودنش از طرف صاحب مغازه رد شده بود، از آن جا که هنوز از مغازه فاصله ی زیادی پیدا نکرده بود، به واسطه ی حس شنوایی و بویایی بسیار حساسش به مغازه بازگشت. حال در مغازه ای که یک جنازه روی زمین قرار دارد، فقط نا شنوایی که پا های قاتل را دیده و نا بینایی که صدای شلیک را شنیده اند، وجود دارند.

پلیس هنگامی که وارد مغاره شده و با این صحنه رو به رو می شود این دو فرد را به جرم قتل دستگیر می کند. حال این جاست که ماجرای اصلی داستان شروع می شود و تمام اتفاقات فیلم حول یافتن آن کیف ارزشمند رخ می دهد، کیفی که علاوه بر جنایت کار ها حال دو شخصیت اصلی فیلم برای اثبات بی گناهی خود به دنبالش هستند.

در حین کشمکش هایی که در راه یافتن این کیف رخ می دهد همواره صحنه های جذاب، کمدی و جالبی خلق می شوند که مطمئناً نگاه هر بیننده ای را به نحو احسن با خود همراه می کنند.

دانستن ماجرای اصلی فیلم قبل از دیدن آن همواره از جذابیت های فیلم می کاهد و منجر می شود حس کنجکاوی بیننده تا حد زیادی کاسته شود، از این رو ما سعی کردیم فقط خلاصه ای از ماجرای چشم و گوش بسته را بگوییم و تنها در مورد موضوع اصلی فیلم صحبت کنیم. پس اگر می خواهید سر از ماجرای اصلی در بیاورید و آن را بفهمید بهتر است فیلم را تماشا کنید.

شخصیت پردازیِ فیلم

شخصیت پردازی در فیلم چشم و گوش بسته با استفاده از یک فیلم نامه ی مناسب و بازیگران کار دان به نحو احسن رخ داده است. در واقع تمام صحنه های جذاب فیلم در گرو شخصیت پردازی های مناسب آن است که به واسطه ی انتخاب درست کارگردان، فیلم نامه ی جذاب و نقش آفرینی ماهرانه ی بازیگران رخ داده است.

لازم به ذکر است در این قسمت از متن برخی از شخصیت های اصلی فیلم را در مواردی معرفی کرده ایم که خواندن آن ها خالی از لطف نیست:

  • امین حیایی در نقش بهروز: بهروز یکی از اصلی ترین شخصیت های فیلم است که جناب آقای امین حیایی به ایفای نقش آن پرداخته است‌. امین حیایی از جمله بازیگر هایی می باشد که در عرصه ی فیلم های کمدی به شهرت بلند بالایی رسیده است. در این فیلم نیز نقش نا شنوایی را بازی می کند که صاحب یک مغازه ی عطر فروش در تهران است. بهروز با این که قادر به شنیدن نیست اما مهارت بالایی در لب خوانی، حتی از راه دور، دارد.
  • بهرام افشاری در نقش سعید: بهرام افشاری نیز بازیگری می باشد که در چند سال اخیر با سریال پایتخت ۶ به شهرت بسیار بالایی در جامعه رسیده است و از او به عنوان یکی از بهترین طنز پردازان کشور یاد می شود. او در این فیلم به ایفای نقش سعید پرداخته است‌. سعید فرد نابیناییست که بر اثر مسابقات کشتی چشم های خود را از دست داده است اما در مقابل حس بویایی بسیار حساسی دارد، به طوری که در تشخیص انواع و اقسام بو ها کاملاً ماهر است.
  • آناهیتا درگاهی در نقش نانا: نانا همان قاتلی است که منجر به گرفتار شدن سعید و بهروز می شود. آناهیتا درگاهی در نقش نانا فردی خشن، خوش پوش و عشق پول است و برای رسیدن به هدف خود دست به هر کاری می زند.
  • پوریا پورسرخ در نقش سروش: سروش نامزد و همکار نانا می باشد که دارای دیالوگ های چندان زیادی نیست و نسبت به بقیه ی کارکتر ها به آن کمتر پرداخته شده است.
  • لیندا کیانی در تقش سحر: نقش سحر خواهر سعید در اواسط قصه پر رنگ تر می شود، چرا که به کمک بهرام و سعید آمده و در اثبات بیگناهی آن ها همکاری می کند.
  • مانی حقیقی در نقش رئیس بزرگ: رئیس بزرگ نقش کمی در فیلم دارد که در پایان قصه وارد می شود. جالب است بدانید رئیس بزرگ هم فرد نا بینایی است که منجر به خلق صحنه های طنز جذابی می شود.
  • و دو شخصیت دیگر که شامل مسعود کرامتی و محمد رضا صولتی می شود. این دو بازیگر نقش پلیس را ایفا می کنند.

معرفی کارگردان فیلم چشم و گوش بسته

معرفی کارگردان فیلم چشم و گوش بسته

فرزاد موتمن یکی از با تجربه ترین کارگردان هایی می باشد که در ژانر های مختلف و سبک های گوناگونی فیلم ساخته است. در واقع وقتی به کارنامه ی کاری این کارگردان نگاهی بیندازید انواع و اقسام ژانر ها را خواهید دید.

ژانر طنز و کمدی همواره ژانری می باشد که فرزاد موتمن به آن کمتر پرداخته است، از این رو او به عنوان یک کارگردان کمدی ساز شناخته نمی شود. در حقیقت فیلم سینمایی چشم و گوش بسته دومین اثر کمدی او پس از فیلم سینمایی پوپک و مش ماشاءالله است.

با توجه به بازخورد این فیلم ها گفتنیست فرزاد موتمن توانسته قدم های مطلوبی در عرصه ی فیلم های کمدی بگذارد و خوشبختانه با شکست رو به رو نشود. او با ارائه ی فیلم سینمایی چشم و گوش بسته مهارت بالای خود را در کارگردانی فیلم های کمدی به خوبی نشان داده است، چرا که مهارت کارگردان در خلق صحنه های جذاب فیلم سینمایی چشم و گوش بسته تاثیر بسیار زیادی دارد که حتماً با دیدن آن متوجه خواهید شد.

دست اندرکاران تولید چشم و گوش بسته

دست اندرکاران تولید چشم و گوش بسته

تا به این جا همواره درباره ی اهمیت بازیگران و کارگردان فیلم چشم و گوش بسته صحبت کردیم و از تاثیرات قابل توجه آن ها در نتیجه ی فیلم گفتیم. اما لازم به ذکر است کیفیت کار بازیگران و همچنین کارگردان در گرو دست اندرکاران پشت صحنه ی فیلم است. افرادی که نسبتاً کمتر دیده می شوند اما وجود آن ها اهمیت بسیار بالایی دارد.

در واقع یک فیلم ثمر بخش و موفقیت آمیز حاصل زحمات افراد بسیار زیادی است که تعداد کثیری از آن ها دیده نمی شوند. به همین دلیل در این بخش سعی کرده ایم دست اندرکاران زحمت کش کمدی جذاب چشم و گوش بسته را معرفی کنیم تا کمی قدر دان زحمات شان باشیم:

  • کارگردان: جناب آقای فرزاد موتمن
  • تهیه کننده: جناب آقای حسین آشتیانی پور
  • فیلم نامه نویس: سرکار خانم هما بذر افشان
  • مدیر بخش فیلمبرداری: جناب آقای محمد رضا سکوت
  • صدابرداران: آقایان بهروز معاونیان، آرش نجفیان و فرزاد معاونیان
  • تدوین: جناب آقای عماد خدابخش
  • مدیر برنامه ریزی و سرپرست گروه کارگردانی: جناب آقای منصور وثوقی
  • دستیار اول کارگردان: جناب آقای سعید غلامی
  • طراح صحنه: سرکار خانم فرحناز نادری
  • طراح لباس: سرکار خانم فرحناز نادری
  • طراح گریم: جناب آقای امیر ترابی
  • منشی صحنه: سرکار خانم دنیا راد
  • دستیار اول فیلمبردار: جناب آقای امیر پرچمی
  • عکاس: رامونا میریان
  • فیلم بردار پشت صحنه: رامونا میریان
  • مدیر تولید: جناب آقای حسین بشگرد
  • مدیر تدارکات: جناب آقای سجاد نوری
  • مجری طرح: جناب آقای نیما حسنی نسب

بررسی فیلم از نگاه صاحب نظران و منتقدان

بررسی فیلم از نگاه صاحب نظران و منتقدان

افراد زیادی از صاحب نظران و منتقدان سینمایی در رابطه با فیلم سینمایی چشم و گوش بسته اظهار نظر کرده اند. با نگاهی کلی به نظر این افراد و بررسی آن ها می توان گفت که سینمایی چشم و گوش بسته از دید آن ها یک کمدی جذاب، خانوادگی اما نه چندان قوی است.

در واقع به اعتقاد منتقدین چشم گوش بسته فیلم مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت است، اما فاقد داستان پردازی محکم و قوی می باشد. البته گفتنیست بر اساس بررسی نظریه ها در رابطه با این فیلم منتقدین از فیلم های کمدی انتظار بالایی ندارند و به گفته ی آن ها چشم و گوش بسته اثر متوسطی به شمار می رود.

نا گفته نماند برخی ها معتقدند شوخی های نا به جا و بیش از اندازه ای با نا شنوا و نا بینا بودن دو شخصیت اصلی فیلم شده است، در حالی که به اعتقاد برخی دیگر شوخی هایی که حول این مسائل هستند حد استاندارد را رعایت کرده و کاملاً به اندازه می باشند‌.

نظر مردم پس از اکران فیلم در سینما های کشور

نظر مردم پس از اکران فیلم در سینما های کشور 

نظر مردم پس از اکران فیلم چشم و گوش بسته در سینما های کشور به اندازه ای مثبت و مطلوب بود که کارگردان فیلم یعنی فرزاد موتمن ابراز خوشحالی فراوانی در این رابطه کرده است.

بررسی جدول فروش فیلم های سینمایی اکران شده ای که همراه با چشم و گوش بسته روی پرده ی سینما های کشور بودند، نشان دهنده ی استقبال بالای مردم از این فیلم است‌؛ چرا که چشم و گوش بسته دومین فیلم پر مخاطب اکران شده ی موجود در جدول است.

استقبال بالای مردم از فیلم منجر شد تا میزان فروش آن طی شصت و هشت روز مبلغی حدود یازده میلیارد تومان باشد.

بررسی جذابیت ها و ویژگی های فیلم سینمایی چشم و گوش بسته از دید مخاطبین

حال سوالی که پیرو استقبال بالای جامعه از فیلم وجود دارد این است که فیلم سینمایی چشم و گوش بسته از چه ویژگی ها و جذابیت هایی از دید مخاطبین برخوردار است؟ در حقیقت مخاطبین زمانی از یک فیلم استقبال می کنند که شاهد ویژگی ها و جذابیت های مطلوبی در آن شوند.

پارامتر های جذاب موجود در این فیلم نیز شامل موارد گوناگون و در عین حال پر شماری است که در ادامه به چند مورد از مهم ترین ها اشاره کرده ایم:

  • اساسی ترین ویژگی جذاب فیلم کمدی بودنش است. به طور کلی در کشور ما فیلم های کمدی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند.
  • وجود بازیگران محبوبی چون امین حیایی و بهرام افشاری از دیگر ویژگی هایی است که سبب جذب مخاطبین کثیری شده است. به عبارتی دیگر مردم با دیدن نام این بازیگران از آن جا که می دانند آن ها همواره فیلم های باکیفیتی بازی می کنند، جذب فیلم می شوند.
  • این روز ها فیلم های کمدی همواره دارای محتوا ها و دیالوگ های مبتذلی هستند که از طرف بخش عمده ای از جامعه رد می شوند. اما لازم به گفتن است کمدی چشم و گوش بسته بر خلاف دیگر فیلم ها فاقد چنین محتوا ها و دیالوگ هایی است و اصطلاحاً یک فیلم کمدیِ محترمانه می باشد.
  • به دنبال مورد قبلی گفتنیست به واسطه ی محتوای مناسب و نا مبتذلی که این فیلم دارد، پدر و مادر ها به راحتی می توانند به همراه فرزندان خود به تماشای فیلم بنشیند. در حقیقت از دیگر ویژگی های جذاب چشم و گوش بسته می توان به مناسب بودن آن برای همه ی رده های سنی اشاره کرد.
  • سینمایی چشم و گوش بسته دارای فیلم برداری مناسب، صدا گذاری مطلوب و نور پردازی استانداردی است.
  • این فیلم پر از لحظات ناب و خنده داری است که دو فرد نا بینا و نا شنوا در تعامل با یک دیگر به وجود می آورند و کمبود های یک دیگر را در عین نا بلدی به خوبی پوشش می دهند.
  • و در نهایت از دیگر خصوصیات منحصر به فرد فیلم می توان به پایان جذاب و دور از انتظار آن اشاره کرد که منجر به شگفت زده شدن بیننده می شود، پایانی که حدس آن دور از ذهن و تفکر بینندگان است.

 فرایند دانلود فیلم سینمایی چشم و گوش بسته

احتمالاً با خواندن این متن برای دیدن فیلم سینمایی چشم و گوش بسته مشتاق شده اید و با توجه به اتمام زمان اکران آن، به دنبال فایل دانلودش هستید. فیلم سینمایی چشم و گوش بسته به صورت پخش در شبکه ی نمایش خانگی در اختیار تمام تقاضا کننده ها قرار گرفته است و هر کسی می تواند با مراجعه به وب سایت های معتبر، آن را دانلود کرده و تماشا کند.

لازم به ذکر است فرایند دانلود فیلم سینمایی چشم و گوش بسته به گونه ای می باشد که تقاضا کننده ها می توانند بنا بر اولویت های خود آن را با انواع کیفیت ها و در حجم های مختلف دانلود نمایند.

  • 2 می 2020
  • دانلود فیلم ایرانی
  • 0 نظر
  • 2,995

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00