وبسایت موزیک باز در ستاد ساماندهی ثبت شده است
موزیک بازاخبار موزیکمحسن چاوشی از ارائه آلبوم “ابراهیم”پرده برداشت

محسن چاوشی از ارائه آلبوم “ابراهیم”پرده برداشت

اخباری جدید از آلبوم ابراهیم نیز اضافه شده حتما مطالعه کنید

انتشار آلبوم ابراهیم با مجوز یا بی مجوز ؟

محسن چاوشی از ارائه آلبوم "ابراهیم

محسن چاوشی از ارائه آلبوم “ابراهیم

محسن چاوشی از ارائه آلبوم “ابراهیم”پرده برداشت که به زودی روانه بازار خواهد شد.در ادامه در رابطه با این آلبوم و اینکه کی روانه بازار موسیقی میشود بیشتر توضیح داده ایم.

محسن چاوشی از ارائه آلبوم “ابراهیم”پرده برداشت

در روزهایی که محسن چاوشی با موزیک های خود در سریال پر طرفدار شهرزاد میدرخشد کانال هواداران محسن چاوشی و خود پیچ اینستاگرام محسن چاووشی خبر از آلبوم ابراهیم داد که قرار است امسال روانه بازار شود و اینکه زمانی برای این آلبوم گذاشته باشد چیزی بیان نشده. اینخواننده مطرح یکی از خوانندگان پر طرفدار ایرانی است که با آلبوم های اخیر خود و اهنگ های سریال شهرزاد توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است.

به گزارش «موسیقی‌ما»، جدیدترین آلبوم محسن چاوشی که مراحل اخذ مجوزهای لازم را نیز گذرانده «ابراهیم» نام گرفته است و این آلبوم تا اواخر امسال روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.هنوز هیچ جزئیاتی از این آلبوم منتشر نشده است و بر اساس اطلاعات دریافتی خبرنگار «موسیقی ما» محسن چاوشی در این آلبوم فضاهایی جدید را در فرم جدید تجربه کرده است.

این خواننده ضمن تائید نام این آلبوم از انتشار جزئیات بیشتر آن در هفته ‌های آینده خبر داد و توضیح داد که تمام اشعار این آلبوم از سروده های حسین صفا میباشد.محسن چاوشی در سالهای گذشته با انتشار آلبوم‌هایی چون : «من خود آن سیزده ام»، «امیر بی گزند» و… فضاهایی جدید را تجربه کرد و باعث شد دوستدارانش وجهی جدید از توانایی های این خوانده را کشف کنند.سایت «موسیقی ما» در روزهای آینده اخبار و اطلاعات جدیدی درباره این آلبوم منتشر خواهد کرد.

 

انتشار آلبوم ابراهیم با مجوز یا بی مجوز ؟

مجوز یا بدون مجوز؟
تصور کنیم حضرت مولانا برای انتشار اشعارش به وزارت فرهنگ مراجعه میکرد، قطع به یقین حجم بزرگی از اشعارش زیر تیغ ممیزی مثله میشد، یا ناصر خسرو برای انتشار سفرنامه اش، یا حضرت سعدی برای گلستان و بوستان در به در مجوز میشد.
هنر شبیه چشمه ی آبی از دل کوه ها و صخره ها عبور میکند،‌موانع را دور میزند و به هیچ چیز جز اصالتش نمی اندیشد.

دور باطل مجوز و تایید و آن مهر کذایی از زمانی که ایران در مسیر مدرنیته قرار گرفت آغاز شد، در این بین هنرمندانی چون فریدون فروغی ، فرهاد،داریوش اقبالی و…. چه پس از انقلاب و چه در دوران پهلوی طعم تیغ بی رحم سانسور و مجوز را چشیده اند و هنرمندانی چون محسن نامجو و شادمهر عقیلی پس از زخم خوردن ها عطای کار کردن قانونی در ایران را به لقای غربت بخشیده اند.
محسن چاوشی شاید همان راهی را میرود که استاد شجریان هم طی کرد، زندگی در ایران و انتشار آثار حتی بدون مجوز رسمی. قاعدتا این شیوه مطلوب هیچکس نیست، اما شاید فعلا تنها راهی باشد که بشود چشمه زلال هنر را از سراشیبی های کوه مجوز و سانسور عبور داد.

اخبار اعلام شده توسط خود محسن چاوشی عزیز

محسن چاوشی :

با سلام؛
در ابتدای فعالیتم بعد از شش سال تلاش برای دریافت مجوز و فعالیت به صورت رسمی در چهارچوب معیّن همیشه تلاش کرده ام در اصول و قوانین حالا یا موافق یا بعضا مخالف سلایق شخصی ام‌ جهت احترام قدم بردارم اما حالا…
“من از مفصل این نکته مجملی گفتم”
“تو خود حدیث مفصل بخوان ازین مجمل”
نظر به پیگیری های مکرر تهیه کننده و مدیر اجرایی آلبوم “ابراهیم” تا این لحظه موفق به دریافت مجوزات از وزارت محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی نشدیم.
با توجه به وقفه طولانی مدت و احترام به مخاطبینم و جهت دل گرمی این روزهای سخت به اتفاق تهیه کننده تصمیم به انتشار آلبوم در مرداد ماه گرفتیم.
بدیهی است که تا تاریخ ۲۰ مرداد ماه مثل ۹ ماه پیش منتظر میمانیم در غیر اینصورت با احترام تقدیم خواهد شد.
شایان ذکر است آلبوم دارای کپی رایت بین المللی است و قوانین حق و حقوق مولفین و مصنفین رعایت خواهد شد.
من غریبم و غریب را کاروانسرا لایق است…….

 

  • 8 آگوست 2018
  • اخبار موزیک
  • 0 نظر
  • 370

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید ایرانی 1403 با کیفیت عالی و متن • موزیک باز
00:00 / 00:00